אחרי כמה עשרות שנים שדוקאטי עוברת ידיים בלי הפסקה ולמזלנו כול הבעלים היו חולי אופנועים אודי שהיא חלק מאימפריית הרכב של פולקסווגן קנתה את החברה.

אני לא יודע אם צריך לשמוח או שזה יום עצוב לדוקאטי.

האופנועים שלהם בטוח הולכים להיות יותר אמינים אבל פולקסווגן מאוד אוהבים להוזיל עלויות.

פולקסווגן, אודי, למבורגיני, סקודה, בוגאטי, סיאט, בנטלי משתמשים באותם מנועים ואותן פלטפורמות.

לאודי יש מנוע של למבורגיני, לסקודה יש מנוע של אודי, לפולקסווגן יש מנוע של בנטלי איך דוקאטי הולכת להיכנס לתוך הסיפור הזה?

אבל סוף סוף יש גב כלכלי לדוקאטי, אין גבול לדברים שהם יכולים לעשות עכשיו.

עד עכשיו הם היו מתכננים אופנועים עד שנגמר להם הכסף.

כול אופנוע משהו חסר, מוציאים אופנוע חדש אבל עם מנוע ישן, מוציאים מנוע חדש אבל לא משנים את האופנוע.

עשיתי חיפוש לסמל של דוקאטי וזה פשוט לא נגמר, כול פעם שהחברה עברה בעלות היא יצאה עם לוגו חדש.

אודי לא החליפו אף פעם.

 

 

 

תגובות עם חשבון פייסבוק

אחרי כמה עשרות שנים שדוקאטי עוברת ידיים בלי הפסקה ולמזלנו כול הבעלים היו חולי אופנועים אודי שהיא חלק מאימפריית הרכב של פולקסווגן קנתה את החברה.

אני לא יודע אם צריך לשמוח או שזה יום עצוב לדוקאטי.

האופנועים שלהם בטוח הולכים להיות יותר אמינים אבל פולקסווגן מאוד אוהבים להוזיל עלויות.

פולקסווגן, אודי, למבורגיני, סקודה, בוגאטי, סיאט, בנטלי משתמשים באותם מנועים ואותן פלטפורמות.

לאודי יש מנוע של למבורגיני, לסקודה יש מנוע של אודי, לפולקסווגן יש מנוע של בנטלי איך דוקאטי הולכת להיכנס לתוך הסיפור הזה?

אבל סוף סוף יש גב כלכלי לדוקאטי, אין גבול לדברים שהם יכולים לעשות עכשיו.

עד עכשיו הם היו מתכננים אופנועים עד שנגמר להם הכסף.

כול אופנוע משהו חסר, מוציאים אופנוע חדש אבל עם מנוע ישן, מוציאים מנוע חדש אבל לא משנים את האופנוע.

עשיתי חיפוש לסמל של דוקאטי וזה פשוט לא נגמר, כול פעם שהחברה עברה בעלות היא יצאה עם לוגו חדש.

אודי לא החליפו אף פעם.

 

 

 

תגובות עם חשבון פייסבוק