כולם יודעים שאופנועים האדוונצ'ר הגדולים הם האופנועים הנמכרים ביותר.

ב.מ.וו 1250 GS במקום הראשון המכירות באירופה, טריומף טייגר 1200, דוקאטי מולסטיסטרדה, הונדה אפריקה טווין.

בשנים האחרונות לאט לאט כולם עוברים לצמיגי כביש, הרי מי שקונה את הב.מ.וו לא באמת הולך לרכב בשטח, הוא סה"כ רוצה רכיבה גבוה וזקופה בכביש.

אז ב.מ.וו הוציאו את ה XR, דוקאטי אחרי שהוציאו את המולטיסטרדה עם צמיגי כביש, הוציאו את האופנוע גם עם צמיגי שטח, קוואסאקי ורסיס עם צמיגים שפחות מתאימים לשטח, לטריומף עדיין אין גרסת כביש והונדה אפריקה טווין הוא אופנוע שטח אמיתי.

יצרנים אוהבים לחלוק מנועים בין כמה דגמים בשביל להוזיל עלויות, ימאהה הפסיקו לייצר את הסופר טנרה אחרי שהיו צריכים לעדכן את המנוע להגדרות החדשות באירופה ולא היה להם כלכלי לעבוד על מנוע שקיים באופנוע אחד.

לפה הגענו עם ה NT1100

הונדה לקחו את המנוע של האפריקה טווין ובנו אופנוע לכביש.

מנוע בנפח 1084 סמ"ק עם 100 כ"ס ב 7500 סל"ד.

הילוכים אפשר לבחור בין 6 הילוכים או את הגיר האוטומטי של הונדה עם מצמד כפול.

הכוח עובר לגלגל האחורי בעזרת שרשרת.

המשקל שונה בין הגרסה עם ההילוכים לאוטומטית.

238 ק"ג להילוכים, 248 ק"ג לגרסה האוטומטית.

והחלק הכי אופנתי הוא מסך המולטימדיה.

מרוב שהמסך הזה גדול ומיועד רק למולטימדיה, הם הוסיפו מתחת למסך שורה עם תצוגה של הדברים החיוניים.

הונדה ימכרו לכם גם את כל הארגזים ותיקים שאתם צריכים לטיול ארוך.





תגובות עם חשבון פייסבוק