אז התחלנו עם פולקסווגן \ אאודי שקנו את דוקאטי.

עכשיו יש שמועות שמרצדס רוצים את אם וי אגוסטה, שתי חברות יוקרה שרוצות אופנועי יוקרה זה מובן.

מאהינדרה ההודית רוצים את הקטנועים של פיג'ו אבל זה יותר כבר יותר מסובך.

חברת פיג'ו בקשיים כבר כמה שנים אז למכור נכסים זה מובן.

הקטנועים שלהם לא מכניסים להם רווחים והם ברובם אם לא כולם מיוצרים בסין אז למכור את זה נשמע כמו צעד חכם.

מאהינדרה ההודית מנסים למצוא שווקים חדשים כבר שנים, הם ניסו כמה פעמים להיכנס לשוק האמריקאי ללא הצלחה.

נשמע כמו עסקה מוצלחת.

ועכשיו לשמועה האחרונה.

יש כמה מנכ"לים של יצרני רכב עם שיגעון גדלות ואחד מהם זה סרג'יו מרקיונה, מנכ"ל פיאט.

ואז הוא הפך להיות מנכ"ל קרייזלר במקום שיהיה מנהל לכל חברה בנפרד.

והשבוע הוא גם הפך להיות מנכ"ל פרארי, שהמנכ"ל הקודם שלה היה בתפקיד 20 שנה מאז שאנזו פרארי פרש מהתפקיד.

אז הוא רוצה להוסיף לעצמו עוד תואר מנכ"ל פיאג'ו.

לפיאג'ו יש מספר מותגים: אפריליה שבשנה האחרונה סגרה את המפעלים מספר פעמים בגלל חוסר ביקוש.

את מוטו גוצי שהם רק מנסים לבנות מחדש וייקח זמן עד שהם יכניסו רווחים.

פיאג'ו ווספה ריווחים אבל עם כל ההפסדים האחרים זה נשמע די מובן אם הם חושבים למכור את החברה.

בשביל מה פיאט רוצים אותם? סתם, להגיד שהם מייצרים אופנועים.

 

תגובות עם חשבון פייסבוק