בזמן האחרון אני שם לב שכולם קונים אופנועי סופר ספורט בנפחים גדולים אבל לא מתאמצים לשדרג את הרישיון אז קונים את האופנוע מוגבל ל 47 כ"ס שזה פחות מחצי מההספק של האופנוע.

אם אתם כאלה ומתלהבים שיש אופנוע 400 סמ"ק חדש אז הכתבה הזאת לא בשבילכם.

אחרי שקוואסאקי הציגו אופנועים היברידים וחשמליים בשביל לרצות את הפוליטיקאים, הם התפנו לרצות את האופנוענים.

האופנוע החדש הוא בנפח 399 סמ"ק, 4 צילינדר. נשמע כמו אופנוע A1 מושלם.

אבל אז מגיע המהפך.

78.9 כ"ס ב 15000 סל"ד.

במזרח כבר קיים כמה שנים נינג'ה ZX-25R בנפח 250 סמ"ק שבנוי באותו סגנון עם 4 צילינדר אבל בקוואסאקי חשבו שבאירופה וארה"ב ירצו משהו יוצר חזק והספק של 78.9 כ"ס נשמע מספיק חזק.

מפרט מלא מאתר החברה:

 

Model Ninja ZX-4R / Ninja ZX-4R SE / Ninja ZX-4RR
Dimensions 1,990mm×765mm×1,110mm
Wheelbase 1,380mm
Ground Clearance 135mm
Seat Height 800mm
Caster/Trail 23.5° / 97mm
Engine type/ Valve system Water-cooled, Four-Stroke, Four-Cylinder
Capacity 399cm3
Bore and Stroke 57.0×39.1mm
Compression ratio 12.3:1
Starter Electric self-start
Ignition Battery and Coil (transistor ignition)
Lubrication method Wet Sump
Oil capacity 3.0L
Fuel supply Fuel injection
Transmission 6 speed
Clutch Wet multi-plate
Ratios 1st 2.929 (41/14)
2nd 2.056 (37/18)
3rd 1.619 (34/21)
4th 1.333 (32/24)
5th 1.154 (30/26)
6th 1.037 (28/27)
Primary/Secondary Reduction 2.029 (69/34) / 3.429 (48/14)
Frame layout Trellis (High Tensile Steel)
Suspension Front Telescopic
Rear Swingarm (Horizontal back link)
Tyre size Front 120/70ZR17M/C (58W)
Rear 160/60ZR17M/C (69W)
Brake type Front Dual disc 290mm (Outer diameter)
Rear Single disc 220mm(Outer diameter)
Steering angle (Left and Right) 35° / 35°
Vehicle weight Ninja ZX-4R / Ninja ZX-4RR: 188kg
Ninja ZX-4R SE: 189kg
Fuel capacity 15L
תגובות עם חשבון פייסבוק