בדרך כלל ששומעים על אופנועים חשמליים חושבים על קטנועים עם ארגז מאחור של פיצריה.
אלה רוב הכלים המוצגים בתערוכה.
אבל יש גם את אופנועי ZERO שזה כבר דבר אחר לגמרי.
יש הרבה יצרנים שרוצים להיכנס לשוק של האופנועים החשמליים שסה"כ זה דיי הגיוני לרכב על קטנוע בלי זיהום אויר בתוך העיר אבל אופנועי ZERO נכנסו לשוק האופנועי החשמליים בשביל לעשות שינוי.
הם לא מוכרים קטנועים חשמליים, הם מוכרים אופנועים חשמליים שנראים מאוד איכותיים.
באתר האינטרנט של החברה אפשר לראות את הנתונים של האופנועים:
44 כ"ס, 54 כ"ס, 67 כ"ס.
אתם חושבים ש 44 כ"ס זה לא הרבה?
במנוע בנזין ההספק המיירבי מגיע בסיבובי מנוע גבוהים, במנוע חשמלי יש לכם 44 סוסים מהרגע שאתם מדליקים אותו.
האופנוע הכי חלש שלהם עושה 56 ק"מ בנסיעה עירונית או 24 ק"מ על מהירות של 112 קמ"ש, שזה מספק את רוב האנשים ביום יום.
4.3 שנית מ 0-100 שלא תחשבו שאופנוע חשמלי זה משעמם.
הדגמים הכי טובים שלהם עושים 276 ק"מ עירוני, 141 ק"מ על מהירות של 112 קמ"ש.
0-100 ב 3.3 שניות.
מהירות מיירבית של 164 קמ"ש.
הכי טוב לקבל הטבות מס על 3.3 מ 0 ל 100.
מוצג בתערוכה גם קטנוע שאהבתי את העיצוב שלו.
הוא דומה לסאן יאנג מיו עם לוח שעונים רטרו אנלוגי לגמרי, עד שלא רואים שאין אגזוז לא חושבים שהוא חשמלי.