תערוכת הרכב היחידה שיש לנו מגיע פעם בשנה.

לפעמים היבואנים משקיעים ולפעמים לא.

הפעם באגף המכוניות זה היה לא.

היו שני יבואני מכוניות: אופל ואסטון מרטין.

כל שאר המכוניות היו מכוניות פרטיות של אנשים, אולי שני הפרארים היו יש היבואן אבל זה לא נראה ככה.

אבל באגף האופנועים היה אולם מלא.

אלבר הציגו את הארלי דייוידסון ודיאלים.

אם שמתי לב נכון לא היה ה 750 סמ"ק שלהם שהבטיח לנו הארלי לעם, היה הארלי ב 328000 ש"ח.

דוקאטי הציגו והביאו את המולטיסטרדה אנדורו החדש.

עופר אבניר הביאו מותג אחת מכול האוסף , את הוסקוורנה.

ד.ל.ב מוטו ספורט הביאו  את כול האוסף: KTM, פיג'ו, TGB

מעניין שד.ל.ב שייכים לדוד לווינסקי שהמכוניות שלו לא היו בתערוכה.

היו שם כמה הונדות MSX125 שעברו שינויים מסיבים ע"י יבואן החלפים ה.מ מוטורס HRP,לא היבואן של האופנוע.

האופנועים החשמלים של זירו הוצגו בכל צבעי הקשת.

אומנות אחזקת האופנוע הציגו כמה יצירות אומנות שהם עשו בארץ.

ונושא המחיר של התערוכה.

למה כל מחיר בארץ הוא מחיר מומלץ ואז כולם קונים בחצי מחיר חוץ מכמה פריירים?

למה בכל דבר בארץ צריך להיות מחיר מיוחד לוועדי עובדים, מחיר לכרטיס ויזה, מחיר לפרוטקציונרים?

נראה לי לפחות 90% מבאי התערוכה שילמו פחות מ 50 ש"ח.

רק כמה בלי חברים שילמו 100 ש"ח

תגובות עם חשבון פייסבוק