הוצג מנוע 4 צילינדר של דוקאטי Desmosedici Stradale

אחרי עשרות שנים שדוקאטי מכרו רק מנועי 2 צילינדר בצורת L שזה באמת בצורת V אבל דוקאטי קוראים לו L

היום דוקאטי הציגו את המנוע החדש שלהם עם 4 צילינדר Desmosedici Stradale.

דוקאטי היו עד לא מזמן חברה קטנה ועצמאית, פיתוח מנוע חדש זה דבר יקר.

עכשיו שהם בבעלות פולקסווגן יש להם יותר חופש כלכלי ורואים את זה גם בנצחונות שלהם במרוצי אופנועים.

כמו תמיד דוקאטי מטפטפים פרטים על האופנוע החדש, היום הוצג המנוע בלי יותר מדי פרטים, בהמשך נקבל הסברים מלאים ונראה את האופנוע החדש.

המנוע עובד בשיטת הדזמו היחודית לדוקאטי, אם יצא לכם להגיד לבעלי דוקאטי שיש להם בעיה במנוע כי הוא מרעיש אז זאת שיטת הדזמו.

בשיטת הדזמו המנוע עובד מכאנית בלי הקפיצים שסוגרים ופותחים את השסתומים.

הייתרון שאין בעיה עם הקפיצים, דבר מאוד נפוץ באופנועי ספורט.

החיסרון זה שיותר קשה לתחזק את המנוע וכנראה גם לתכנן אותו.

דוקאטי תמיד אמרו שהמנועים שלהם הם בצורת L בגלל שהמנוע שהוא בצורת V שוכב לצד אז הוא הופך ל L.

פה אני רואה שהם אומרים שהמנוע החדש הוא בצורת V בזווית 90 מעלות אז כנראה הוא יהיה בזווית שונה הפעם.

המנוע בנפח 1100 סמ"ק, 210 כ"ס, עובר את 14000 סל"ד.

desmosedicistradale

 

תגובות

תגובות