ב.מ.וו, כמו כל יצרני הרכב מחוייבים לעבור לרכבים חשמליים (או שהם יקבלו קנסות גבוהים)

מדינות שונות אומרות שיאשרו רק מכירת רכבים חשמליים החל מ 2030 או 2035, שזה לא הרבה זמן לפתח רכבים חדשים.

היום ב.מ.וו הציגו את הקטנוע החשמלי שלהם, ה CE 04.

כמו שעושים הרבה רכבים, העיצוב הוא קיצוני ולא דומה לשום דבר אחר.

ב.מ.וו גם יספקו לכם את כל התוספות האפשריות, תיקים, מושבים, צביעה מיוחדת ,סט מדבקות.

בזכות זה שמדובר ביצרן רכב שמייצר כבר רכבים חשמליים יש להם כבר את כל הפיתוחים שהם צריכים.

המנוע החשמלי, הסוללות, עמדות טעינה. כולם זהים למכוניות של ב.מ.וו

הקטנוע מגיע בשתי גרסאות, לא בדיוק איך זה עובד.

יש גרסת 15 כ"ס עם מקסימום 31 כ"ס או 20 כ"ס עם מקסימום 42 כ"ס

משקל 220 ק"ג שזה די דומה לקטנועים אחרים.

מרחק נסיעה הוא עד 100 ק"מ בגרסה הבסיסית או עד 130 ק"מ בגרסה הבחירה.

ועכשיו לדברים שלא ידברו עליהם באתרים.

הם משוויצים שזמן טעינה במטען מהיר זה רק 45 דקות מ 20% ל 80%, לא הבנתי מה טוב בזה.

זה לחכות 45 דקות בשביל לעשות 50 ק"מ בעיר.

שמדברים על 100 ק"מ, מדובר על נסיעה עירונית, בנסיעה על 100 קמ"ש זה יורד לפחות בחצי.

כמובן לא מדברים על טעינה עם חשמל רגיל , שרוב הקונים יחברו את הקטנוע לחשמל רגיל ולא יקנו עמדת טעינה במיוחד לקטנוע.

למי שקונה T-MAX בשביל נסיעות רק בעיר, הקטנוע הזה מתאים.

מי שחושב לעשות נסיעות מחוץ לעיר זה בעייתי.

מתוך היצרנים הגדולים הארלי הוציאו את האופנוע החשמלי שלהם שהוא אחד האופנועים היקרים של החברה, הטווח שלו לא יותר טוב מהב.מ.וו ומשווקים אותי לכבישים מהירים.

לפי דעתי ב.מ.וו צודקים שהם הוציאו קטנוע ולא אופנוע כי הם לא מצפים שאנשים ירכבו 50 ק"מ בטיול.



תגובות עם חשבון פייסבוק